Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty) już od 299,00 zł.
Producenci
Zwroty i reklamacje

Możesz mieć pewność, że każdy wysyłany przez nas kosmetyk, sprzęt czy akcesoria fryzjerskie są starannie zapakowane i sprawdzone przed wysłaniem. Dlatego reklamacje w Lalemi to rzadkość, ale jeśli już do nich dochodzi - zależy nam, żeby reklamacja była szybka i sprawna!

 

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numerr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lalemi sp. z o.o. sp. k.
ul. Wrocławska 20 lokal 5

44-335 Jastrzębie Zdrój

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Lalemi sp. z o.o. sp. k.
ul. Wrocławska 20 lokal 5

44-335 Jastrzębie Zdrój

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl