


Możesz mieć pewność, że każdy wysyłany przez nas kosmetyk, sprzęt czy akcesoria fryzjerskie są starannie zapakowane i sprawdzone przed wysłaniem. Dlatego reklamacje w Lalemi to rzadkość, ale jeśli już do nich dochodzi - zależy nam, żeby reklamacja była szybka i sprawna!
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numerr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Lalemi sp. z o.o. sp. k.
ul. Wrocławska 20
44-335 Jastrzębie Zdrój
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Lalemi sp. z o.o. sp. k.
ul. Wrocławska 20
44-335 Jastrzębie Zdrój
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.